Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

Ulike fraktmåter

I kassen oppgis til enhver tid gjeldende leveringsbetingelser.

 

Hente selv

Det er mulig for både privat- og bedriftskunder å hente varene sine hos oss på Flisa. Registrer ordren på www.klubben.no, før du kommer for å hente varene. Varene kan hentes hos oss så snart du har mottatt en leveringsbekreftelse fra oss på din registrerte e-post.
 

Mypack (Hent der du handler)

Ordren sendes normalt dagen etter bestilling, forutsatt at varen(e) er på lager. For å sikre at din bestilling blir behandlet så raskt og effektivt som mulig, er korrekt navn og adresse på mottaker viktig. Leveringsadressen må være en gateadresse - ikke postboksadresse. VIKTIG - Husk å oppgi mobilnr. på leveringsinformasjonen, slik at du får en hentemelding når varen er klar for henting

Begrensinger med pakker som sendes med MyPack:

  • Maks 5 kolli av 35 kg
  • Sporing: Sendingen kan spores via "Min Side"
  • Forsendelsestid:  levering fra oss til kunde er typisk 1-3 virkedager (avhengig av avstand), enkelte strekninger 4 - 5 virkedager.
  • Hentes i en dagligvarebutikk i nærheten av der du bor.

Når pakken ankommer utleveringsstedet varsler PostNord deg via SMS, E-post eller pr brev. Fra 1 mai 2021 endret PostNord sin hentefrist og den er nå på en uke! 

 

My pack home under 35 kg (uten signatur)

  • Pakke/brev på inntil 35 kilo leveres der mottager ønsker.
  • Kort leveringstid til postnumre opp til 7999
  • Sporbar forsendelse
  • Sms til mottager når pakken er levert
  • Fleksibel levering, du kan velge hvor pakken skal legges: Ved ytterdør, bak huset, i putekassa, i garasjen eller egendefinert.
  • Du må hente pakken på utleveringsstedet før det har gått en uke. Etter en uke sendes pakken i retur. 


PostNord (ved tunge hjemleveringer og standardfrakt for bedrifter)

Ordren sendes normalt dagen etter bestilling, forutsatt at varen(e) er på lager. For å sikre at din bestilling blir behandlet så raskt og effektivt som mulig, er korrekt navn og gateadresse på mottaker viktig. Leveringsadressen må være den adressen hvor varene skal leveres(gateadresse) – ikke postboksadresse.

Begrensninger med PostNord leveranser:

  • Sporing: Sendingen kan spores fra ”Min side” når du er innlogget.
  • Forsendelsestid:  Levering på døren mellom kl. 0800 – 1600. Antatt forsendelsestid kan beregnes på PostNord sine nettsider.
  • Postnord hjemlevering privat er for private fra 0-1000 kg levert på dør. Kunden blir enig med PostNord når det skal leveres på døren. Man slipper å hente pakken på et av PostNords utleveringssted.


Miljøfrakt

Begrensninger:

  • 0 kg og oppover, små og store pakker
  • Kan benyttes fra Flisa til Oslo
  • Levert på dør

 

Uavhentede pakker

Postnord sender ut melding om ankommet pakke straks den kommer til ditt lokale hentested. Du har en uke på deg til å hente pakken om du ikke forlenger hentefristen gratis via lenken i hentemeldingen. Du får en påminnelse om uavhentet sending etter 3 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 7 dager, returneres den til oss. Du har da ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å gå fra avtalen.

 

Husk at uavhentet pakke ikke regnes som bruk av angreretten.


Hentes ikke pakken innen fristen og pakken returneres til oss, vil du få et gebyr på 200 kr. Gebyret dekker fraktkostnader frem til deg og tilbake til oss igjen, samt vår behandling av saken.