Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

Uavhentede pakker

Postnord sender ut melding om ankommet pakke straks den kommer til ditt lokale hentested. Du har en uke på deg til å hente pakken om du ikke forlenger hentefristen gratis via lenken i hentemeldingen. Du får en påminnelse om uavhentet sending etter 3 dager. Dersom pakken ikke er hentet innen 7 dager, returneres den til oss. Du har da ikke oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11 og §13, og mister retten til å gå fra avtalen.

 

Husk at uavhentet pakke ikke regnes som bruk av angreretten.


Hentes ikke pakken innen fristen og pakken returneres til oss, vil du få et gebyr på 200 kr. Gebyret dekker fraktkostnader frem til deg og tilbake til oss igjen, samt vår behandling av saken.