GJENNOMFØRE HANDEL
For å gjøre det så enkelt som mulig for deg som kunde og gjennomføre en handel hos oss, har vi lagt stor vekt på å gjøre handlevogn og kasse så lett forståelig som mulig.
Bruk kjøp-knappen for å legge produktet i handlevognene.
Når du har trykket på kjøp-knappen legger den valgte varen seg i handlevognen og vil vises i handlevognen oppe til høyre. For å gjennomføre bestillingen må du trykke på "til kassen" øverst i høyre hjørne. I kassen må du trykke på send-knappen nederst i høyre hjørne. Først da er varene bestilt.
Hvis du ikke er logget inn vil du nå få opp innloggingsbildet. I kassen vil du enkelt kunne velge fraktmåte, betalingsform, leveringadresse med mer.
Betalingsalternativer
Hvis du ønsker å betale med VISA/Mastercard/Vipps vil du bli sendt videre til Netaxept sine sikre sider for å fylle ut kontoinformasjon, samt å oppgi bankens kode/passord.
Både bedrifter og private kan få faktura, men da gjelder forskjellige kriterier:
Bedrifter/klubber/foreninger/lag: Faktura med 20 dagers forfall
Offentlig organisasjon: Faktura med 30 dagers forfall
Klubben AS forbeholder seg retten til å avslå kreditt dersom økonomiske tall eller annen informasjon ikke er tilfredsstillende. Ved manglende betaling vil det påbeløpe renter og purregebyr i henhold til gjeldende regler.
Faktura - private
Når du handler hos oss på klubben.no kan du velge Klarna Faktura som betaling for ordren din. Å handle via Klarna er enkelt og trygt. Du behøver aldri å oppgi dine kontoopplysninger og du betaler alltid etter at du har fått dine varer levert.
- 30 dagers betalingsfrist
- Du får alltid varen før du betaler
- Du må aldri oppgi kortopplysninger
- Last ned dine fakturaer på Klarna.no
Bekreftelse
Når du skal bekrefte din bestilling må du se over at alle opplysningene stemmer, slik at varen blir sendt riktig, med riktig antall vare.
Gjennomført handel og ordrenummer
Når du har bekreftet din bestilling vil du få opp en spesifikasjon som viser deg hvilke varer du nettopp har bestilt, samt at du får et ordrenummer.
Kort tid etter dette vil du motta en ordrebekreftelse på din registrerte e-postadresse.
NB! Har du skrevet en "Melding til salgsavdeling" tar denne ordrebekreftelsen ikke hensyn til hva som er skrevet her. Denne informasjonen vil først bli lest når din bestilling godkjennes av vår salgsavdeling. Når vår salgsavdeling har korrigert etter Melding til salgsavdeling vil du få tilsendt en oppdatert ordrebekreftelse.