Bordtennissett Klubben Med racketer, baller, nett og bag Bordtennissett Klubben Med racketer, baller, nett og bag Bordtennissett Klubben Med racketer, baller, nett og bag Bordtennissett Klubben Med racketer, baller, nett og bag

Bordtennissett Klubben

Med racketer, baller, nett og bag

Varenr: 274377
299,-ink. mva.
Antall: (Sett):
-+
KvantumsrabattVolymrabatterMääräalennus
100+ på lager

Bordtennissett Klubben er et bordtennissett av god kvalitet for fritidspill og skolebruk. Bordtennisracketen har konkavt håndtak, for optimalt grep. Nettet setter du raskt opp på bordet du har tilgjengelig.

Bordtennisracket | Spinn 55, Hastighet 75, Kontroll 71 - gir god fart og moderat spinn, samtidig som den opprettholder en akseptabel grad av kontroll. Den vil passe godt for spillere som ønsker en balansert racket med en liten fokus på fart fremfor ekstrem kontroll eller spinn.

Inkludert 2 racketer, 3 bordtennisballer, nett og oppbevaringsbag.

Produktdetaljer

• Bordtennisracket  (Spinn 55 | Hastighet 75 | Kontroll 71)
  • Laget av kryssfiner (5 mm)
  • Skumbelegg (1,6 mm)