Illustrasjon av vår support på Billett- og adgangssystem

Support | Billett- og adgangssystemer

Vi er stolte av å kunne tilby våre kunder driftssikre billett- og adgangssystemer, og vi står klare til å gi deg den supporten du trenger. For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt og effektivt som mulig, ber vi deg om å bruke vårt kontaktskjema ved alle henvendelser knyttet til support. 

Når bør du bruke kontaktskjemaet?

  • Hvis du opplever feil eller driftsproblemer.  

  • Ved spørsmål om bruk eller systemfunksjonalitet.  

  • For å få hjelp med oppdateringer eller vedlikehold.  

  • Ved behov for veiledning, opplæring eller annen oppfølging.  

  • Kontakt med - Har du spørsmål eller ønsker en oppfølging? Vi kontakter deg basert på din forespørsel.  

  • Bestill eller be om tilbud – Trenger du nye produkter eller ønsker tilbud på våre løsninger? Vi ordner det.  

 

Når vi har mottatt henvendelsen, kontakter vi deg for å følge opp saken. 

Ved å benytte skjemaet sikrer vi en strukturert behandling, og du kan forvente en rask og effektiv respons. Vi setter pris på at du hjelper oss med å gi deg best mulig service!