Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter på telefon: 62 95 06 10 eller e-post: info@klubben.no for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål

1. Har Klubben.no en fysisk butikk?

Svar: Nei. Vi er en nettbutikk. Men velger du «hentes Flisa» som fraktmåte på ordren din, kan du komme innom oss å hente ordren din innenfor vår åpningstid

 

2. Hvordan vet jeg at min bestilling er klar til henting eller er sendt?

Svar: Info blir sendt til din e-post. Når du får en sendingsbekreftelse på mail betyr dette at varen din er ferdig ekspedert og klar til henting.

 

3. Kan jeg legge til varer eller endre på min bestilling?

Svar: Ja, frem til vi pakker varene er det fullt mulig å legge til varer eller ta bort  varer på din bestilling. Kontakt oss for hjelp. Merk: har du valgt en betalingstjeneste og totalsummen blir høyere som følge av endringen, frafaller den opprinnelige reservasjonen og betalingen endres til faktura.

 

4. Hvilke leveringsalternativer har dere?

Svar: Vi sender varer med Postnord. Vi har også vår egen transportør, Miljøfrakt som kjører til Oslo og innlandet.

 

5. Hvordan vet jeg når min pakke er kommet frem til hentestedet?

Svar: Postnord sender deg SMS og epost med hentemelding. I meldingen er det en hentekode du må oppgi når du henter pakken.

 

6. Hvor er pakken min?

Svar: Forsendelsen kan spores med sendingsnummeret du får i sendingsbekreftelsen, og skrive dette inn i sporingssøkefeltet på Postnord.no. Vi anbefaler at du laster ned appen "mypostnord", der vil du finne flere detaljer rundt forsendelsen din.

 

7. Kan jeg avbestille min ordre selv om jeg har mottatt en ordrebekreftelse?

Svar: Ja, frem til du mottar en sendingsbekreftelse. Når du har fått den kan ikke bestillingen din endres. 

 

8. Hvilke betalingsalternativer har Klubben.no?

Svar: Du kan betale på nettsiden vår med VISA / Mastercard, Vipps eller du kan velge Klarna faktura.

 

9. Hvor mye koster frakten?

Svar: Du vil få et fraktoverslag i kassen ved utsjekk. Fraktprisen varierer etter vekt og størrelse på de bestilte varene, samt hvor i landet varene skal sendes. Vi følger PostNord sine satser.

 

10. Jeg har nettopp mottatt min bestilling og varene er skadet, hva gjør jeg nå?

Svar: Meld fra til transportør så snart du kan og kontakt oss for videre oppfølging.   

 

11. Jeg har levert tilbake en vare og venter på tilbakebetalingen!

Svar: Dersom du har sendt en vare i retur til oss skal denne godkjennes som gyldig retur og vår økonomiavdeling vil ta seg av resten.

 

12. Jeg har ikke fått alle varene i min ordre eller jeg har fått feil, hva gjør jeg?

Svar: Kontakt oss, så finner vi ut hva som har skjedd. 

 

13. Jeg har betalt med mastercard/visa/Vipps. Når blir pengene trukket fra min konto?

Svar: Når man betaler med VISA, Mastercard eller Vipps! blir beløpet reservert på betalingskontoen. Ingen penger blir fysisk trukket før varer blir sendt fra oss. Når en ordre som er betalt med VISA/ mastercard /Vipps! blir slettet (før varer blir sendt fra oss) blir det reserverte beløpet frigitt. Er varer blitt sendt fra oss, må vi få varen tilsendt i retur før vi kan kreditere kjøpet.

 

14. Jeg ønsker faktura, hvordan får jeg det?

Svar: For å få faktura fra oss må du være registrert som en bedriftsprofil. Ønsker du faktura som privatperson vil du kunne få dette via Klarna i utsjekken. Dette forutsetter at du er registrert som privatperson.

 

15. Hvordan oppretter jeg en bedriftsprofil?

  • Svar: Velg «logg inn» ikonet oppe til høyre.
  • Velg feltet for «ny kunde» 
  • Deretter velger du bedrift/Offentlig/Idrettslag
  • Når du har fylt ut informasjonen klikk på "Registrer meg" 
  • Etter dette kan du logge deg inn og legge inn ordren din for å så få faktura.